سایت بانک مسکن | تالار گفت و گو | خدمات اینترنتی
 
 
مشتریان
حمید رضا عباسی زرگله | دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 19:19

 رضایت مندی مشتری عبارت است از احساسات خوشایند یا ناخوشایند مشخص که از مقایسه عملکرد ذهنی  در قیاس با انتظارات مشتری ، ناشی می شود.

رضایت مندی مشتری درجه ای از عملکرد واقعی یک شعبه است که انتظارات مشتری را برآورده می کند هر چه کیفیت درک شده توسط مشتری بتواند انتظارات وی را تامین نماید مشتری احساس رضایت بیشتری خواهد کرد و احتمالا حضور خود را تکرار خواهد کرد.

ادامه
مدیر وبلاگ | چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 10:35

تداوم حیات سازمان ها و هماهنگی با تغییرات محیطی و بالطبع از دست ندادن مشتریان مستلزم ایجاد خلاقیت در سازمان است . گسترش دامنه ی رقابت میان سازمان های خدماتی و تولیدی،  پیشرفت های تکنولوژی اطلاعات ، سرعت در پژوهش و ابداع محصولات و فرآیندهای جدید،  پیشرفت های دانش مدیریت ، جهانی شدن کسب و کارها ،  پیچیده شدن مشتریان و تحولات محیط اقتصادی ، اجتماعی ؛ همگی مدیران و کارکنان سازمان را ملزم به داشتن خلاقیت و اجرای آنها در قالب نوآوری می نماید.
در این پست ویژگی های افراد و مدیران خلاق را ذکر کرده ام ، شاید محکی باشد برای سنجش خودمان و شاید تلنگری برای اینکه خلاقیت های نهفته در ذهنمان را کنکاش کنیم.

ادامه
مدیر وبلاگ | یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 11:02

بانک مسکن موفق شد سه نشان و استاندارد بین المللی را در پنجمین اجلاس سران و مدیران اقتصاد، صنعت و تجارت ایران از آن خود نماید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، در جریان اجلاس سران و مدیران (اکو ایت) که با حضور رییس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، مدیر کل نظارت بر امور اقتصادی نهاد ریاست جمهوری، مسوول اتاق تعاون مرکزی، جمعی از مدیران ارشد بانک‌ها و بیمه‌های خصوصی و دولتی و مدیران صنایع و کارخانجات تولیدی در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، به مجموعه‌های برتر اقتصادی و صنعتی کشور نشان و استاندارد بین المللی اعطا شد.

بر اساس این گزارش، بانک مسکن دربین بانک‌های دولتی موفق شد  نشان و استاندارد بین المللی ارزش برند(ISO ۱۰۶۶۸-۲۰۱۰) را از اتحادیه اروپا (نشان ارزش برند) برای نخستین بار در ایران، نشان و استاندارد بین المللی کیفیت برتر در صنعت بانکداری با ثبت جهانی و قابلیت Register و پیگیری ازIGS Group International  و نشان مدیریت روابط عمومی برتر در توسعه نام ونشان تجاری (نشان مدیریت توسعه برند) را دریافت کند.

 

مدیر وبلاگ | سه شنبه 28 آذر 1391 ساعت 09:42
همیشه ایمنی نمی تواند از وسایل قیمتی شما محافظت کند ولی در برخی از مواقع کمی هوش و خلاقیت می تواند کمک به سزایی در حفظ وسایل گران قیمت داشته باشد. در این مطلب نگاهی داریم به ۹ گاوصندوق خلاقانه که این روزها در بازارهای جهانی وجود دارند. ادامه
مدیر وبلاگ | چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 12:30

تندیس نخستین مجمع جهانی نشان منتخب -برند- به دلیل عملکرد درخشان در تعالی نشان تجاری، به بانک مسکن اعطا شد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، در مراسم اختتامیه این مجمع که در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد بانک‌ مسکن به دلیل عملکرد درخشان در تعالی نشان تجاری خود موفق به دریافت تندیس شدند.

 IMG_8722.jpg

ادامه
مدیر وبلاگ | دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 08:07

این دزد سابقه دار است و همین کار را در چند بانک  انجام داده. او در برابر هشت دوربین مداربسته جسارت این کار را به خود داده و تنها در چند ثانیه سرقتش را به سرانجام رسانده است. بنابراین برابر این شیوه تازه سرقت مراقب باشید.

تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده نمایید....

ادامه
مدیر وبلاگ | شنبه 24 تیر 1391 ساعت 14:57

یکی از عوامل رشد قیمت سکه افزایش تقاضای عمومی است که با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان این تقاضا به صورت سنتی کاهش می‌یابد.

هر چند که طی هفته گذشته قیمت جهانی طلا با افت مواجه شده اما بازار داخلی سکه و طلا متأثر از نوسان قیمت ارز در ابتدای هفته گذشته افزایش قیمت را تجربه کرد، اما از اواسط هفته در معاملات بازارهای سکه و ارز، قیمت دلار، طلا و سکه سیر نزولی طی کرد.

ادامه
مدیر وبلاگ | شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 15:21

با تبریک سال نو خدمت همه همکاران و بازدید کنندگان از این وبلاگ امیدوارم که سال خوبی را پیش رو داشته باشید  جهت مشاهده پیام تبریک مدیر عامل بانک به مناسبت نوروز سال ۱۳۹۱ ادامه مطلب را کلیک نمایید. 

 

ادامه
مدیر وبلاگ | پنجشنبه 5 خرداد 1390 ساعت 11:51

این روزها صحبت از خدمات اینترنتی بانکداری الکترونیک در رسانه ها زیاد شنیده می شه بیلبردها وتبلیغات شهری  هم تبلیغات بسیاری از بانکها با جملاتی چون " بانک همیشه همراه شما " یا " بانک همیشه در دسترس " ویا جملاتی از این دست  وجود دارد با این حال این پرسش وجود داره آیا بین خدمات اینترنتی بانکها تفاوتی وجود داره یا خیر ، نحوه ارزیابی سرویس های الکترونیکی واینترنتی بانکها توسط مشتریان چگونه است  ؟ آیا بانکها به نیاز مشتریان توجه می کنند یا فقط به دلیل رقابت بین بانکها از این خدمات استفاده می کنند .

 

 


ادامه
مدیر وبلاگ | پنجشنبه 5 خرداد 1390 ساعت 10:09
 نمیدانم برای چند نفر چنین اتفاقاتی می افتد اما بازی سرنوشت و بعضی خاطرات کودکی که مثل روز اول تازگی و طراوتش در ذهن می ماند ٬ برای من جالب است :

 

 

ادامه